13 luglio 2008

LA SCUOLA PRIMA DI INTERNET: 4° PUNTATA

Viaggio semiserio tra i ricordi di scuola, nell'epoca pre-internettiana e pre-mms, quandu non c'era la possibilità di documentare con filmati o immagini le valentizze scolastiche compiute dagli alunni o le stranezze dei professori. Eppuru, il materiale (se nd'aviti, mandatilu) di certo non mancava.....

'U DOPPIU RIGORI

Cari amici, 'u suli è iatu e ndi calìa, è quasi menziornu e ho appena finito di...vutari 'i pumaroru nta sparrazza.

In questo clima umidu e cu sciroccu chi bussa a' porta priputenti, megghiu pinsari a cosi liggeri, simpatichi.
E pirciò, nella nostra carrellata, eccovi altre perle di saggezza provenienti da quel puzzu di fantasia chi era il Prof. Demetrio, da Pellegrina di Bagnara [vedi anche la puntata precedenti].
Un'avvertenza è d'obbligo: se 'n casu mai vi dovissi sfiorari il minimo dubbio chi trattasi di "palli", cacciatavvilllu ra testa. E' sulu bravura!

'U canarinu

Eccovi un aneddoto che ricorda tanto la barzelletta narrata da Celentano - alias Barnaba, autista dell'autobus 27, in un film di qualche anno fa con Ornella Muti.
Il nostro Prufissuri, come avrete avuto modo di leggiri nella puntata pricidenti, era un appassionatu di caccia. E pi nu cacciaturi è normali aviri nta casa 'na bella argiaceddha. Dentro, naturalmenti, un piccolo ceddhuzzu, un canarinu. Ma siccomu era ru prufissuri, non era un canarinu comu all'autri. No, pirchì 'u trattava cusì bonu chi "Ohu, mangiandu mangiandu, si fici i 10 chili!"

Le valli del Vietnam

Gita scolastica a Gambarie. E' 'mbernu fundu, faci friddu e c'è 'n saccu di nivi peri peri.
Dopo la solita escursione e il frugale pasto a sacco, tutti in cerchio:l'uditorio è in fremente attesa di uno dei monologhi del mitico prufissuri.
Forse ispirato dalla particolarità dell'ambienti o, cu sapi comu, da qualche film di Rambo chi magari avivuno passatu da pocu in TV, il nostro, con voce incrinata dall'emozioni, a 'n certu puntu esclama: "Eh, queste nevi! Mi ricordo quando scendevo nelle valli del Vietnam!"
P.S.: Ma, a vui vi risulta chi nto Vietnam nivicau mai?

La Piovra

Nonostanti il titulu, 'sta vota non parramu nè di film, nè di televisioni.
Da buon bagnarotu, non poteva mancari una storiella d'ambientazioni marinara. Definiamola cusì: una versione in puro stil pallonar-bagnarotu de "Il vecchio e il mare" di Hemingway.
" 'Na vota ia a mari ca barca. Mentri era chi piscava, sintìa 'na botta nto fundu ra barca. Era 'na piovra chi s'aviva 'mbrancatu e non mi faciva iari nè avanti, nè arretu. A 'n certu puntu, sciuppaia 'u tavulato [fondo della barca] e 'ccuminciaia m'a pigghiu a botti nta testa, finu a quandu n'a 'mmazzaia. 'I quantu botti nci dessi, a fici pezza pezza, e i pezzi erunu cusì picculi chi 'i mintìa nta 'na buccaccia tanta![mimando con il pollice e l'indice 'na buccacceddha di piccolissime dimensioni]".

'U doppiu rigori

Comu forsi sapiti, Bagnara fu sempri terra di iocaturi di palluni. E in giovintù il nostro prufissuri calcò anch'egli i campi di calcio, nelle fila della formazione ru Pellegrina [aundi fannu puru 'a sagra ru pani 'i 'ranu, per capirci].
" 'A me' squatra pirdiva 1-0 e 'a partita stava quasi pi finiri. O' 90° minutu, calcio di rigore pi nui. Cu 'u tira? Cu 'u tira? 'U tiraia jeu. Era tanta la raggia chi minaia cusì forti,chi 'u palluni trasiu in porta e nisciu. Allura jeu tiraia 'n autra vota e signaia 'n autra vota. Fu tuttu cusì veloci, chi l'arbitru non si ndi 'ccorgiu e mi dessi 2 gol. Vincimmu 2-1!"

P.S.: Un saluto e un ringraziamento all'amico Enrico per questi bei ricordi

1 commento:

T@to ha detto...

..mi saju ancora tinendu i scianchi!
Grande Demetrio!