01 aprile 2009

NESCI SULI!

MAMMA MIA!
Ma quantu tempu è chi non scrivu nta stu malablog?!

Magari 'n cacchi "niputeddhu" (leggi frequentatore di questo blog) sa sintìu chi u nonnu non si fici cchiù sintiri, ma non pirò (perché, si sa, c'è sempri un ma e un pirò), capitaru tanti i ddhi cosi chi...non sapiva 'i chi mi parru.

In ogni casu, dopo aver superato indenni questo malaperiudu di frani e malitempi, sembra chi la beddha stagiuni sia vermanti 'ntenzionata a farsi vidiri puru nto Scigghiu.
E' da circa 'na simanata 'ntera chi 'i nuvulati sembrano non voler abbandonare il paesello: ogni matina è scuru limbu! Scilla è peggiu i...Fantozzi (ricordate la nuvoletta personalizzata chi seguiva la bianchina fantozziana?)!

Ogni tantu, tra 'na nuvulata e uno scroscio di pioggia -cusì, pi non pirdiri l'abitudini- 'u suli cerca mi brisci, mi nesci, mi si faci a viriri, ma nenti, non c'è nenti i fari.

Cusì, dopo esserci 'nzuppati d'acqua, anzi letteralmenti 'ngumati peggiu di 'na butti ru parmentu o di 'na barca o' portu, ndi carricammu tri-quattru iorna di: malutempu i mari, punenti e maistru; poi ventu, ventu e ventu: amprima stranu, friddu; poi cangiau e mutau a sciroccu, caddu, chi a sulura calava comu chi, lungo le cozzarine scigghitane.

La sabbia proveniente dal disertu libicu ha cangiatu culuri al paesaggiu e annunciato, purtroppu, l'ennesima tragedia di clandestini, arrivati, con i loro sogni e le loro speranze... in fondo al mare.
Infini, oggi, l'ultima cu l'asu: murfura sicca, le colline muliote, ancora praticabili parzialmenti e solo tramite regolare gimk(fr)ana, letteralmente invisibuli e, a nto Strittu, s'è ripitutu lo straordinario finomino della "lupa": il mare e Missina coperti da una coltre di nuvulati mbasci, stritti e longhi.

Sarà pi stu tempu strambu chi mi cacciau tutta 'a fantasia, chi non ho avutu nuddha lena?

Ma ora basta!
Cusì, pigghiandu spuntu dall'indiani d'America chi facivunu la danza della pioggia, cercu inveci di invocari u suli.
Ma non sugnu neozelandesi e quindi non pozzu e sacciu mballari l'haka comu gli all blacks.
Sugnu calabrisi, e pirciò, come i Mattanza, griru sulu: NESCI SULI!

Nessun commento: